کانون حسابداران

کانون حسابداران ایران تهران - وبلاگ حسابداری تخصصی انجمن حسابداران ایران زمین - وبلاگ تخصصی حسابداری

کانون حسابداران

کانون حسابداران ایران تهران - وبلاگ حسابداری تخصصی انجمن حسابداران ایران زمین - وبلاگ تخصصی حسابداری

وبلاگ کانون حسابداران وابسته به هیچ یک از نهادها و موسسه های دولتی و خصوصی نمی باشد و تنها با هدف تاسیس یک وبلاگ حسابداری حرفه ای پا به عرصه نهاده است تا بتواند نیازهای دانشجویان حسابداری، فارغ التحصیلان، شاغلان و جویندگان کار این رشته را برطرف نمایید. کانون حسابداران ایران تهران یک وبلاگ صرفا آموزشی می باشد که رسالت آن تهیه و گردآوری مقاله های آموزشی حسابداری، آگهی های استخدامی حسابداری و اخبار حسابداری می باشد و وظیفه خود می داند با ارائه بهترین محتواها در این وبلاگ حسابداری، کانون حسابداران ایران تهران را ایجاد کند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

قاب گوشی مهمترین لوازم جانبی های موبایل است

اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند، حتی یک ساعت هم نمی‌توانند بدون گوشی‌های خود زندگی کنند. ما واقعا عاشق گوشی‌های هوشمند هستیم اما برخی از مواقع نیز آسیب‌های عجیبی به آن‌ها وارد می‌کنیم. کافی است نگاهی به آمار بیندازیم. براساس آمار و ارقام منتشر شده، تقریبا بیش از نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند یا گوشی خود را گم کرده یا به آن‌ها ضربه وارد کرده‌اند. براساس این آمار 37 درصد از کاربران بر روی نمایشگر گوشی خش، 29 درصد آن را بر روی زمین و 20 درصد آن را در سرویس بهداشتی انداخته‌اند! پس به نظر می‌رسد اینجا به قطعه‌ای نظیر قاب گوشی نیاز باشد. 

اگر شما هم همانند اکثر کاربران نمی‌توانید از گوشی خود به خوبی محافظت کنید، به نظر می‌رسد خرید قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل برایتان بسیار ضروری باشد. انواع کاور موبایل می‌تواند به خوبی اسمارت‌فون شما را در مقابل ضربات وارد شده محافظت کند. علاوه بر این، داشتن یک قاب زیبا می‌تواند علاوه بر محافظت از گوشی، تنوعی نیز در ظاهر آن ایجاد کند، هر چند هستند کسانی که علاقه‌ی زیادی به اندازه و سایز ایجاد شده توسط قاب گوشی ندارند. با این حال، هر روز به تنوع قاب‌های گوشی اضافه می‌شود و از طرفی دیگر، سایز گوشی‌های‌هوشمند هر روز باریک و باریک‌تر می‌شود. بنابراین بسیاری از کاربران، به راحتی گوشی خود را به زمین می‌اندازند. حتی به تازگی قاب‌های ضدآب نیز راهی بازار شده اما همان قاب‌های ساده نیز می‌تواند چند ثانیه‌ای به شما مهلت دهد تا هر چه سریع‌تر گوشی خود را از مکان‌های مرطوب و کثیف بردارید.

چرا قاب‌های گوشی امروزه پرطرفدار شده‌اند؟

اگر نگاهی به تاریخچه‌ی گوشی‌های همراه بیندازیم، به قدرت شرکت نوکیا در سال‌های نه‌چندان دور می‌رسیم. گوشی‌های این شرکت دوام بسیار زیادی داشتند و هنگام اصابت به زمین، بدنه‌ی گوشی برای محافظت از قطعات داخلی آن، جدا می‌شد. اما گوشی‌های هوشمند امروزی کمی پیچیده‌تر از آن‌ها هستند و نمی‌توان طراحی گذشته را بر روی آن‌ها پیدا کرد. گوشی‌های‌هوشمند دارای قطعات مختلفی هستند و یک ضربه‌ی ساده می‌تواند به راحتی یکی از این قطعات را دچار مشکل کند. بنابراین، به نظر می‌رسد استفاده از قاب گوشی‌های هوشمند می‌تواند در محافظت از گوشی‌ها نقش پررنگی را ایفا کند.

منبع

  • ۹۷/۰۶/۲۸

قاب گوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی